Нові тарифи, нові перспективи: майбутнє грального бізнесу в Україні


На даний момент Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) розглядає варіант впровадження європейської системи оподаткування у сфері азартних ігор. Видання "Коментарі" вирішило дослідити деталі оподаткування азартних ігор та можливі зміни. Журналісти надіслали запит до голови КРАІЛ Івана Рудого з метою отримати додаткову інформацію.

КРАІЛ розглядає європейську модель оподаткування азартних ігор

У Державній комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) підкреслили, що комісія не встановлює податкову політику, але може надавати рекомендації щодо підходів до оподаткування. На даний момент в Україні функціонує така система: ставки податку залежать від типу ігрової діяльності: 10% від доходів з ігрових автоматів і 18% з інших видів азартних ігор. Наразі розглядається новий законопроєкт, який пропонує встановити єдину ставку в розмірі 10% з усіх видів доходів, що може стимулювати розвиток галузі.

У багатьох державах Європейського Союзу гральні компанії зобов'язані сплачувати податок на валовий ігровий дохід (GGR). Середня ставка цього податку становить приблизно 15% від GGR, хоча в кожній країні вона може відрізнятися. Наприклад:

В Естонії податок становить 10% від валового доходу від ігор (GGR).

Румунія отримує 16% від загального валового доходу гри.

Чорногорія – 10% від валового ігрового доходу (GGR)

Швеція - 18 відсотків від GGR.

У КРАІЛ підкреслили, що досвід європейських країн стане корисним для України у виборі оптимальної податкової моделі, оскільки помилковий вибір може знизити привабливість для інвесторів і зменшити державні доходи від гральної індустрії.

Лише ретельно підібрана стратегія здатна підвищити прибутки та сприяти боротьбі з ігровою залежністю шляхом регулювання сфери.

Крім податків, регулювання азартних ігор включає також ліцензування та забезпечення прозорості. Все це разом допоможе створити здорове середовище для грального бізнесу та захистити права гравців.

Фахівці переконані, що досягнення успіху в регулюванні азартних ігор вимагає гармонії між інтересами держави та забезпеченням сприятливих умов для гравців і бізнесу. Оптимальне оподаткування може стати ключовим фактором для стабільного та відповідального ринку азартних ігор в країні.

Related posts